Peminat

Thursday, May 10, 2012

Surprise!! Ada jemputan ni!!

Salam sejahtera aku ucapkan pada semua...
Dah lama sangat tak update blog
(ayat klise)

Sori guys..
Kesibukan yang teramat dan kekangan idea.. tapi aku tetap blog walking..

Jadi kali ini aku nak update dengan surprisenya pada hangpa semua..

Sila klik gambar di bawah untuk besarkan lagi saiz kalau mata hangpa rabun2 belaka

I

I

I

I

I

\/


Dah baca?

Jadi untuk itu, aku nak jemput semua datang ke majlis perkahwinan aku tak lama lagi..
Pada 31 Mei 2012, Khamis


Maaf la kalau selama ni aku berahsia dengan hangpa semua :)
Ada sebab tau..
Jadi bagi yang terasa, aku nak mohon ampun dan maaf..
Sori sesangat kalau aku ada buat salah ke, tersilap kata ke...
We're still friends...OK?

Tunggu lagi lain kali aku update pasal tunang aku, perjalanan aku ke gerbang perkahwinan dan lain2 yang sama waktu dengannya..

Peace out!!

1 comment:

Hirdayu Rahmat said...

heheheheheheeheheehheeh ~~~~ sengih sengihhhhh ~~~~ comeynyeeee nak kahwin dahhhhh ~~~



semoga berkekalan hingga ke anak cucu ^____^ ikhlas dari sayaaa ~~~