Peminat

Saturday, June 18, 2011

My 28th Birthday!!!

Assalammualaikum..lama gila tak update..(ayat klise)

Ya...!! Hari ni 17 Jun adalah hari jadi aku...28 tahun menjalani kehidupan....terima kasih Mak sebab lahirkan saya...

Orait..apa yang aku buat pada hari jadi aku?..hmmm.. Takde pe pun...lepak2 kat rumah je..nak celebrate? Siapa taknak celebrate kan? Biasa la..kawan2 lelaki ni takde apa sangat. Lain perempuan..mesti nak sambut walau camne sekalipun kan? Hehehehe....

Sebenarnya aku dah ada cara tersendiri nak celebrate..selain dari keluar makan2 laa..

Start tahun lepas aku beli hadiah untuk diri sendiri..nak tunggu orang bagi hadiah sampai ke sudah laa..hahah..Alaaa Cukup la setakat ucapan ikhlas...tapi kalau ada yang nak bagi, Alhamdulillah la kan....

Tahun lepas adalah hadiah termahal aku setakat ini. Aku beli sebuah kereta yang sekarang ada di kampung. Tahun ni aku beli sehelai jaket. Bukan jaket biasa tau...agak mahal laa..




Dan sepasang kasut jenama Supra yang kini menjadi trend anak2 muda msa kini. (cadangnye nak beli Converse)




Apa lagi aku buat? Aku wat video. Lama gak la tak buat vlog. Jadi korang boleh tengok di bawah ni. Terima kasih sebab sanggup membaca entry aku yang tak seberapa ni...Peace Out...


2 comments:

dila bahar said...

happy birthday along... sori lambat wish... hari tu nak tunggu kul 12, tp tertido... huhu.. maaf yer..

semoga panjang umur, di murahkan rezeki dan dpertemukan jodoh yang tepat. insyaallah.. dan semoga berjaya di dunia & akhirat.

Ajeyy Rawk said...

wahhh ! kasut mahaih tu .. supra beb .. hehe :)

jemput join bro kalau sudi :)

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/jom-join-bloglist-ajeyy-rawk.html