Peminat

Thursday, October 13, 2011

Serius Sibuk!!! - Wedding Job

Assalammualaikum...

Aku memang sibuk gila..
Memang tak dan nak update..kalau hangpa tgk post aku yang lepas2, WW #7 kemudian WW #8.
Peeerghh..seminggu x update?! Baru aku prasan tadi... Mau tak mau, aku kena update jugak yang ini...

Seperti mana yang hangpa tau, BTO telah mengadakan tournament bowling di Ampang Bowl pada 8 Oktober yang lalu,



So aku nak ucapkan tahniah kepada Admin2 yang menjayakan event dan juga jutaan terima kasih kepada sesapa yang join event tu.. Tahniah kepada pemenang, sememangnya anda layar bergelar juara...
Haha!! Tak lupa juga pada ahli2 yang turut sama membantu menjayakan event tu...

Ok, time depa dok lawan bowling nih, aku plak sibuk ngan aktiviti aku pada hujung minggu.
Aku di upah menjadi videografer utk majlis kawen sorang member nih..
Bukan fotografer, tetapi VIDEOGRAFER
Fotografer tu member aku, dia yang ajak.


ABDUL HAMEED & NOORFIDA
So, aku mula sunting, Eyh? Shooting video bermula hari Jumaat petang, 7 Oktober yakni akad nikah mempelai. Pastu keesokkan harinya bermula dari butik Latip's Collections sampai la time kenduri atau atas pelamin. Atas katil pun ada...ahaks..(jgn pikiaq bukan2)



Dengan beberapa video yang ada, aku diminta membuat slideshow gambar2 lama dan video akad nikah untuk ditayangkan pada 9 Oktober yang lalu yakni time kenduri pengantin lelaki. 
Malam tu memang aku x tido buat keje tu. Mata aku memang merah macam biji saga time siapkan video tu.
Esok pagi dengan letihnya, mata merah, lebam tu la kut...pagi2 tu aku dah minum Redbull dalam tin panjang tu
(yang warna biru ngn silver, yg tu je aku jumpa kat kedai pagi tu)
Terus mata aku segar, badan aku x lagi letih. Nasib baik aku dah isi perut ngn nasi lemak. Bahaya oo kalau minum Redbull ngn perut kosong..

So slideshow tu adik pengantin yang handle sebab aku lagi sibuk nak shoot video acara majlis.
Video tu nanti aku upload di Youtube dan insyaallah aku akan update dalam blog ini juga.

Sila la tengok pic2 aku bersama pengantin.
(Nak amik berkat la katakan...hehehe)










Setakat ini dulu dari aku, ada sambungan nih..! Petang wedding lelaki tu aku ada event lain plak! Aku tak ikut member pi photoshoot.

Orait geng! Peace out!!


p/s: Sememangnya tak lama lagi aku akan bergelar suami, ramai lagi yang tak tahu... Hehehe..

No comments: