Peminat

Tuesday, July 26, 2011

Perghh..Anwar Hadi dan Aiman Azlan Bergabung Tenaga Mempromosikan Ramadhan!!!

Salam sejahtera pada semua bloggers..

Tak sangka doohh...diorang buat video blog sama2...aku dok ingat Anwar Hadi nak wat ngan Mat Luthfi dulu...
Sesaja je aku nak check channel aku, tengok2 ada la muka Aiman Azlan dalam vid yang di upload tu..tapi dalam channel Anwar Hadi..

Eh? Pelik la plak aku...terus aku play..dah memang sah diorang bergabung...peehh..bagus betol diorang ni..siap ada dua versi, satu yang Aiman punya dalam English dan satu lagi Anwar punya dalam bahasa Melayu..

Diorang buat promosi mengajak kita menambah pahala di dalam bulan Ramadhan...

So korang boleh cari dalam Youtube atau tengok je kat bawah ni... dan korang boleh compare, video mana lagi best...








So setakat ini saja dari aku...

Jangan lupa tinggalkan komen...aku nak tau pendapat korang tentang video depa dua ni....


No comments: