Peminat

Saturday, July 16, 2011

SEGMEN BTO : Kawan Blogger Saya




task :
1. buat satu entry dengan tajuk SEGMEN BTO: Kawan Blogger Saya.
2. ceritakan tentang perangai dan pe'el rakan blogger anda tak kisah la apa-apa pun, janji something yang menarik tentang perangai dia yang patut orang lain tau, atau perangai pelik dia ke hehe.
*nak backlink atau tidak kawan blogger anda itu, semuanya terpulang pada anda
3.buat seringkas yang mungkin 
 


yang terbaik akan di adili oleh 5 orang admin BTO


peraturan segmen :
1. Terbuka kepada semua blogger aktif di Malaysia. (sapa2 yang yg ada blog je..)
4. tag 5 orang rakan blogger anda yang aktif.
5. copy term and banner dan backlink kat entry ni. < kena buat
6. tinggalkan link penyertaan kat comment box entry ni.(entry kat BTO la ek..bukan kt komen aku..)



segmen duration :
12/7/2011 - 17/7/2011
at 12.00 am
ya! hanya dalam masa 5 hari!
mari joinkan diri anda selaju yang mungkin :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



 Assalammualaikum..

Oklah..BTO dah buat segmen..ceritakan tentang rakan blogger...
Masalahnya la kan....aku tak berapa kenal sangat member2 blogger nih..tambah2 yg memang berasal dari BTO..
Lagipun aku baru join BTO nih bulan 3 yang lepas...dan mula buat blog time tu jugak...
Boleh kata aku kenal geng2 BTO ni baru.....4 bulan...boleh tahan berkawan ngn diorang nih..

Hmmm...

Klau camtu, aku nak cite beberapa orang rakan blog yang boleh kata aku kenal selama 1 tahun yang lepas, semasa aku lom berblogging lagi..dan time tu aku xtau yang diorang ni ada blog..

Yang pertama:

Engku Afizan aka Future Protaz

Aku kenal dia ni awal tahun lepas, housemate aku dulu ni...sama2 ngaja kat sekolah..skang dh pindah ke rumah lain sebab dia dah kawen....xkan nk tinggal ngn kami yang masih bujang2 lagi kan? Dia ni yang best buat kawan...kira boleh buat BFF laa..
Dia ni jenis kawan yang boleh kita kata kawan nangis dan gembira...dia takkan tikam belakang.. dh lama berblogging sejak dari maktab...skang pun masih buat blog cuma dah kurang sket sbb sibuk bekerja cam aku...

Yang kedua:

Iesah Yii 


Dia ni aku kenal start taun lepas gak...jadi model talent aku sejak aku mula berjinak2 dengan fotografi...biasa la kenal dr FB.
Kalau korang tengok FB dia, pic2 dia semua memang masyuk..comel, kiut, cantik.. tu yang aku berkenan amik dia jadi model aku...lepas jumpa, buat sesi foto, baru aku tahu sifat sebenar dia..hihi...
bukan la hodoh..rupa tu ada tapi dia suka bercakap...kuat plak tu suara dia.....
(Alahai...berapa kali dh aku terkena bila nk kenal awek.....)
and then dia ni kuat melatah...mak aii...kalau korang dengar..heheh...memang x sangka laa..
skang makin kuat latah...makin panjang..selalu pendek je...baru2 ni saja nk test, masa dia tengah melatah, aku bagi la pape barang kat dia, baling pe suma tu..huh....camne la nnt... umur muda lagi...
Itula orang dah pesan jgn selalu kacau orang yg melatah..nnt berjangkit..kan dh terkena...
Nasib la kn.. aku pn dh anggap dia ni cm adik aku...xde lebih2...

Heheh...

Setakat ni je la member blogger aku yang aku kenal rapat... yang lain2, jangan terasa la ek? Aku kenal korang pun dr FB/BTO...sembang2 kt wall...chatting gitu2...
Nak kenal rapat pun, kita baru jumpa kt Times Square tu skali jer..
Bila lagi dapat jumpa korang lagi ek?








p/s: terharu dengan korang yang vote aku untuk jadi admin BTO. trima kasih daun  keladi..


3 comments:

~naddy~ said...

yeah ! pic nad pon ade laa. hehe

Anonymous said...

Oh tidak.. Hahaha! Thanks sbb citekan psl adik.. Like your blog :D

awekretro.com said...

NT KITA KENAL2 EHK..make sure ade dlm senarai kwn banzai..hihi