Peminat

Thursday, September 29, 2011

Akhirnya!!! Follower Ke 100!!

Assalammmualaikum...

Apa habaq semua?!

Hari ini aku berasa hepi ah ding dong...

Finally, my followers reach to 100 people!!

Terima kasih kepada semua pembaca/pengikut setia blog aku yang tidak setara mana pun, sepertimana yang  popular gitu-gitu dalam arena blogging..

Mari kita tengok sapa orang yang ke 100 ngikut aku nih....

.
.
.
.
.
\/



SYAFF KHADIRON!!!

Tahniah!! Anda layak digelar sebagai pembaca bertuah!!

Nak hadiah? Sila kontek saya!! Hehehehe...

Oklah geng.. Papepun Alhamdulillah...syukur ke hadrat Ilahi, blog aku ni masih hidup walaupun jarang2 update..

Terima kasih sekali lagi saya ucapkan kepada semua yang tersenarai dalam carta..

Peace!!
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Opss..sebelum tu, kepada mana2 blogger ataupun bukan blogger,
BTO (Blogger Tercinta Official) menganjurkan pertandingan bowling
secara suka-suka untuk mengeratkan silaturrahim antara umat manusia. Yuran kemasukan macam biasa, bayar duit permainan dan kasut. Jangan risau, ada hadiah kepada pemenang yang ditaja oleh Admin2 BTO.



Sesapa nak join, sila ke page BTO di facebook. Join dulu page tu kalau nak view. 
Link ada kat bawah.






p/s: parent aku turun Jitra pergi merisik, hehehe...bestnye rasa hati!!


No comments: