Peminat

Saturday, September 10, 2011

Tangisan Dalam Doa Ku...

Tak pernah-pernah aku menangis semasa berdoa selepas sembahyang...
Pertama kali aku menangis memohon doa daripada-Nya demi  kesejahteraan kawan aku yang baru aku kenal dan tak berapa rapat....
Tak pernah tau.... 1st time tau..1st time!!!!

Ya Allah Ya Tuhanku...Kau berikanlah petunjuk kepada sahabat aku yang aku dah anggap macam adik aku sendiri...Hanya Engkau sahaja yang tahu...dan Engkau sahaja yang merancang segalanya...redhai lah dia Ya Allah... Kurangkanlah segala musibah yang terjadi ke atas si dia yang bernama Dayana Ramli...

Engkau bukakanlah pintu hatinya...Engkau kuatkanlah imannya...

Amin..Amin..Ya Rabbana Alamin...






p/s: entry paling pendek dalam blog aku ni.....

1 comment:

sofeafaudzi.photography said...

knape ngn dia...? mcm berat je yg dtanggungnye... mudah2n doa u dimakbulkn. amin :(