Peminat

Friday, March 18, 2011

Hmmmmm.....

Salam sejahtera semua.....
Apa khabar...Sihat? hahaha..Alhamdulillah....

Aku dh bosan sebenaqnya ni...xde idea....so aku dok layan internet je laa..FB dah membosankan....asyik baca status org..pastu like..komen lebih kurang...dapat notify..bla bla bla.... Ahaks..camtu la kehidupan dalam FB ( byk lagi bleh wat sebenaqnya.. :p )...

Jadi apa yang aku nk cerita ni adalah pasai video dalam Youtube yang menarik minat aku...kira cam blog tp dalam bentuk video....video + blog = vlog. Betul la kan...orang la cakap, aku ikut je....kiranya vlog ada mesej2 tertentu dengan lawak yang best..tambah2 depa ni cakap utara,,hahahaha...memang best... Ada dua orang yang dikenali sebagai Anwar Hadi ( inianwarhadi ) dan Mat Luthfi ( matluthfi90 )...



Dua orang mamat ni memang best....check aa dalam youtube...
Bagi aku, vlog ni memang baguih untuk org yang suka rakam video dan suka bercakap...(dan jenis orang xtau malu a.k.a muka tembok)..aku pn dok try2 gak..kata ada video cam...tp la kan..aku ni jenis suka amik gambaq dari org amik gambaq aku..hehehe..(malu la konon tp ada ja gambaq aku, ceehhh)....

Haa...ada satu lagi, tp bukan vlog...mesti hangpa kenai Cikgu Shidah ( cikgushidahdariparit )...haha..dia pun jenis xmalu2.. Rakam video miming lagu2 popular...best dengan gelagat dia...sampai masuk TV laa...hahaha..tahniah2....



Papepun, aku ni try2 buat blog hanya untuk kepuasan diri dan meluahkan eksperi diri...seraya dengan hobi mengambil gambar dgn sayang aku~~Nikon D90 :) ...video jarang amik sbb x pandai nk edit2...nnt2 la aku try plak...di sebabkan dua org mamat tu laa...minat tu dh datang...hehhehe...orait suma...PEACE!!!

No comments: