Peminat

Sunday, March 20, 2011

Projek: Senikah Itu?

Salam sejahtera....
Apa habaq? Baik2 je noooooooo.....hehehe...baiklah, sebelum bermulanya sesi persekolahan esok, sebelum kesibukan melanda diri, satu idea telah melintas dalam kepala hotak aku ni.....aku nak buat projek...

Projek Senikah Itu?

 Apa yang aku maksudkan ni? Tak faham ek....xpe2..meh aku cerita sket....

Projek yang aku nk wat ni cam ekspresi diri aku tentang seni2 yang menular di sekeliling aku....yakni dalam Malaysia laaa...bukan dunia tau (ada la selit2 sket..) Jadi, seni ni luas sebenarnya...bukan hanya setakat melukis je...jangan kerana xpandai melukis, maka kita xdapat menghargai seni...
Macam yang aku cakap tadi, seni tu luas, bukan setakat melukis, ada tarian, nyanyian, lagu dan macam2 lagi dan adakalanya berkaitan antara satu sama lain....sama ada halal atau haram, cantik atau buruk....pendapat dan fahaman orang laa...



Jadi, kepada semua, jangan takut untuk menilai dan jangan takut untuk menerima kritikan...x banyak nak aku cerita sekarang sebab masih dalam proses mengumpul maklumat untuk aku sampaikan atau luahkan...but stiil dalam percubaan membuat vlog.. :)

Mari kita tengok sama2 setakat mana projek aku dapat dijalankan...Nantikan bersama...Orait semua? PEACE!!!

1 comment:

Lilyel said...

Salam.

Saya tengah buat survey pasal blogging untuk kertas projek saya. So, kalau berkenan sudilah isi questionnaire di bawah ini. Thank you so much 

https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&pli=1&formkey=dGlZbzRKVmtxWWhPOWt3c0hIdzF5T0E6MQ#gid=0

Salam,
Lily
Note: Sila abaikan jika anda bukan pelajar IPT. 