Peminat

Thursday, August 4, 2011

Ramadhan Oh! Ramadhan

Assalammualaikum..Salam Sejahtera....Kepada anda semua moga bahagia.....

Apa khabar geng-geng blogger aku...? Sihat-sihat nooo? Lama tak update blog...
Banyak aktiviti yang aku buat selama sebelum puasa lagi....tak sempat nak update....kerja berlambak-lambak kena settlekan dulu....

Jadi sebelum tu aku nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak... semoga anda dan aku sendiri bersama-sama mencari keberkatan dalam bulan yang mulia ini...macam yang Anwar Hadi dan Aiman Azlan cuba sampaikan dalam post aku yang lepas.



Sempena bulan Ramadhan ini, aku akan cuba update blog aku dengan isi-isi daripada hadis-hadis atau riwayat daripada al-Quran untuk kita kongsikan bersama... selain itu, mungkin serba sedikit cerita atau tips mengenai Ramadhan yang mulia ini...

Sampai sini dulu...kita sambung lagi, Insyaallah....pada hari esok....

Wassalam...

No comments: