Peminat

Tuesday, April 26, 2011

Ingatlah Orang Yang Tersayang

Assalammualaikum.....salam sejahtera....

Sudah lama tak update....takde idea nk buka cerita....tapi dapat la plak wat vlog...Hmm....

Oklah..tentang tajuk di atas, dalam kerinduan sebenarnya aku ni..teringat kat famili di kampung nun di utara semenanjung. Di pisahkan oleh Laut China Selatan....kena naik 'belon' balik semenanjung...mahal oo tiket....tapi kalau kena hari atau beli awal-awal, dapat la tiket murah..kena la merancang lebih awal....

Aku ngaku la aku ni jenis jarang telefon mak ayah aku..time-time tertentu je aku call..kadang-kadang mak ayah aku call....

Maaf la tak dapat post gambar mak ayah aku kerana tiada gambar yang proper untuk tontonan umum...nanti balik cuti baru aku amik lain gambar mak ayah aku dengan adik-adik aku...aku rasa nak gi kedai gambar amik kat studio..pkai cantik-cantik pe suma...Aaaahhhh..baru teringat, aku ada ambil gambar ngan diorang sekali masa aku graduate dulu...tapi ada dalam CD....kat kampung..Huwaaaaa...tak dapat post gak....hmmmmm....

Nak cerita panjang-panjang pun tak best kalau takde gambar diorang....sabar la ek....Sebelum tu....mai tengok vlog aku yang baru aku upload ni.....dapat idea masa tanya soalan kat dalam Facebook...



Ok suma...enjoy it...Peace!!!

No comments: