Peminat

Wednesday, April 13, 2011

Kesibukan...

Assalammualaikum.....
Salam sejahtera suma....

AKU KESIBUKAN!!!!

Memang minggu ni aku sibuk dengan kerja aku...bukan lah kerja sekolah tetapi kerja2 membuat props untuk pertandingan Action Songs.. Tapi la kan.. Aku rasa kurang bermaya la tahun ni...kerja pun cam nak tak nak je... xde semangat..Bukan aku sorang je rasa camni, Angela pn rasa camtu gak...Hmmmmm.....

"Boleh menang lagi ke tahun ni?", itu la yang terngiang2 dlam pala otak aku...

Tahun lepas memang menang la peringkat bahagian, No. 1 beb! Peringkat negeri je no. 3...dan memang betul jangkaan aku sebab budak skool aku menari x synchronize...cuba menari sama je suma pergerakan..fuhh.. konfem ke peringkat kebangsaan plak....
So kat sini aku nk tunjuk pic aktiviti Action Songs taun lepas. Taun ni belum ada sebab esok baru nk bertanding... :)

So tema taun lepas adalah bebas sebenarnye... jadi idea Siti adalah berkenaan sayang..bukan cinta aa.. sayang pada kawan. Jadi ini props dalam gambar sebelah ini permintaan dari Siti...dan aku ubahsuai sedikit supaya tampak lebih menarik...aku memang suka wat kerja2 camni...meluahkan idea pada tempat yang betul...aku bangga dengan hasil kerja aku ni...pada mula pertandingan tu aku x pergi...ada pe ek masa tu..x ingat..so member2 len la yg ganti...dan sebab menang la baru aku pergi ke peringkat negeri di Miri sebab hal2 props ni aku yang kena jaga...nanti rosak ke apa..aku la yang kena cover balik...



































Alhamdulillah, props patah selepas pertandingan..Hahahahaha...
Comel kan diorang? Hehehehehe...

2 comments:

H said...

Uh oh, comel gilak mereka..

Anonymous said...

arap2 leh menang..huhu