Peminat

Monday, May 9, 2011

Baru nak belajar Photoshop?

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca blog aku...

Sudah lama tidak update aku punya blog ini....jadi kali ini aku nak masuk tajuk pasal Photoshop...
Aku tau kebanyakkan daripada hangpa semua adalah pro dalam editing kan? Haahahaha.. jangan tipu laa...tengok blog masing-masing dah tau betapa terernya hanpa semua..bukan cam aku....

Ahahahah...setakat basic aku tau laa..aku teringin tutorial yang advance sebenarnya...

Jadi Kelab 10D Photoshooters (kelab fotografi) mengadakan satu tutorial mengenali basic editing bagi yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia Photoshop.. Jadi aku pun join la tapi sebagai pemerhati je...so aku wat la sedikit dokumentasi.


Yuran yang dikenakan amat murah sekali....RM10 je...not more, not less...

Bro Fareez Kario sebagai Jurulatih Utama

Jadi apa yang mereka pelajari? Apa yang dapat aku perhatikan, mereka belajar mengenali tools yang digunakan dan cara-cara menggunakan tools dengan lebih berkesan.



Tengok betapa tekunnya mereka belajar....


Di kesempatan itu, ada yang main facebook. Wahahaha..kantoi sudaa....

Dalam dokumentasi ini juga aku ada wat video sikit..tengok la ek....


Sebelum tu aku nak ucapkan Selamat Hari Ibu di seluruh Malaysia terutamanya kepada mak aku yang berada di kampung nun kat Kedah..
I LOVE YOU MOM!!
Tunggu chek balik hujung bulan nih....!!

Setakat ni sahaja dari aku, PEACE!!!!

1 comment:

nATSUMI kAKIgAMBAR said...

Best2..zai,bile nk upload group photo?