Peminat

Wednesday, May 11, 2011

Betong! Here I Come!!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua..
Lama aku x update tambah-tambah tengah sibuk sejak kebelakangan ni..yela...sibuk dengan aktiviti sekolah join pertandingan...

Hangpa ingat lagi kan sekolah aku menang Action Song aritu kan?
Pada khamis yang lepas sekolah aku ke peringkat daerah pula..macam biasa laaa...sekolah aku menang lagi!!!


"Oh! No...!!" ucap aku secara lawak kepada member-member aku. Yelaa..aku cam malas sebenarnya nak ke Betong...Entahlaa... Tapi gerak hati aku macam mengatakan, sekolah aku ada peluang tahun ini.. Insyaallah, menang tempat pertama dan seterusnya ke peringkat kebangsaan pula... Perghhhh.. dapat la turun semenanjung... ;)

Jadi, kami akan meneruskan perjuangan di peringkat negeri Sarawak pula. Tarikh yang ditentukan baru-baru ini adalah pada 19 Mei 2011, bertempat di Betong, Sarawak.

Hangpa nak tau tak. Mula-mula depa habaq hari bertanding jatuh pada Hari Guru. Gila ke apa?! Ada ke patut..dah le keesokkan harinya plak cuti wesak..Bangang...nasib baik dh tukar tarikh..kalau tak, tak meriah la Hari Guru kat sekolah aku ni...

Meh tengok anak-anak murid aku, kiut kan?






 Bukan aku yang ajaq depa nyanyi dan menari tau... Aku ditugaskan untuk membuat props dan menjaga props2 yang berkenaan..kalau hangpa dok perati gambar kat atas tu, suma props (pokok, semak, pokok bunga), aku la yang buat..well ada laa sket member len tolong..Hehehehehe...

Okla geng! Setakat ni je entry aku..ada lagi idea atau event, aku update lagi. PEACE!!!!


p/s: hangpa ada perasan tak blog aku berubah sket? Hehehehe..trima kasih bebanyak pada Angah Dila Bahar sebb membantu aku...trima kasih pada Sang9 sebab ada wat tutorial dan link. Dan juga pada Mas Ahmad Safwan sebab buat Vtutor...thanks again!



1 comment:

Ellysa Drahman said...

em,,congrats utk kmenangan sklh tue..
anyway,,kat betog bnyak tmpat mnarik yg blh jd kn tmpt utk ambl gmbr..4 the sure tmpat tue mmg cntek+luas mata mmandang pmandangan dia.. =)